zondag 11 december 2016

Baby Born

"Baby Born"


Kleinkind vroeg aan de Sint een buggy, kleedjes, en zo verder en zo voort... Dat konden we natuurlijk niet zomaar gaan kopen in de winkel. Voor zijn setje voor de baby born vragen ze je toch direct wel wat euro's. Naaipiet ging dit wel fixen 😄.
Wel zo zijn we dan begonnen aan een hele reeks kleedjes, met een beetje hulp eerst. Ik ben ten rade gegaan op een website bij een dame die dit al langer maakt en heb daar een gratis patroontje afgehaald. Haar website vind je hier
Even geprobeerd hoe alles functioneert en past, en dan zijn we zelf patroontjes beginnen tekenen.
ik zal je even wat voorbeelden laten zien hieronder...
slaapkleedje

strandoutfit

twirll pakje

voetenzak

rokje en shirt
Zoek je de patroontjes hiervan? Wel je kan ze vinden op mijn facebookpagina. Wel had ik graag gehad, als je mijn patronen gebruik dat je verwijst naar me en dat je mijn pagina een like geeft. 👍
De voetenzak ga ik in een andere blog beter omschrijven en daar vind je ook de patronen in terug.
Veel plezier in het maken, en hopelijk hebben jullie (klein)kinderen evenveel plezier ermee als mijn kleinkind Nienke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten